Friday 14 March 2008

راجع للتدوين
أيوه أنا في مود اكتئاب وكاره نفسي
كنت قررت ابطل ادون لأني يا أما مشغول يا النت واقع يا الكمبيوتر أنا خاربه، كمان مافيش حد غلط ورد علي غير شاب أخوانجي محترم وللأسف كان النت عندي واقع ماردتش عليه لأني مدون فاشل ، وطبعا الراجل عمره ما هيقرا الرد بتاعي زي مافيش حد بيقرأالكلام ده غيري
بس أنا بأدون لنفسي من النهاردة مش هأفارق المدونة وهأدون لنفسي.أيه الي رجعني أدون تاني؟؟؟؟؟؟؟؟ الدنيا نستني انا مين احلامي اللي بأحلم بيها كل يوم حتى الكتابة نسيت أزاي الناس بتكتب عربي بأشتغل زي الحمار بأشوف الغلط ادامي دمي بيتحرق وأسكت زي زي الشعب اللي كنت بانتقده .هنا وقفت وقلت عايز أرجع تاني زي زمان انشاء الله الساعة الي هادون فيها هأرجع أحلم اتكلم اكتب هأرجع تاني عفريت

3 comments:

Unknown said...

welcome back ya 3afrotto :D

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
afreet said...

اخيرا احمد بدوي عبرني ورد علي على العموم مبروك المدونة الجديدة بتاعتك ولو كانت جت متأخرة

FEEDJIT Live Traffic Feed